SFAM Västmanland

Välkommen till SFAM Västmanland

Kontakt: sfamvastmanland@gmail.com

Hör gärna av dig till någon i styrelsen om du har frågor, idéer eller uppslag kring lokalföreningens arbete.

Vill du bli medlem? Anmäl dig här eller på startsidan med knappen Bli medlem, och ange i din anmälan att du vill tillhöra lokalföreningen i Västmanland.

Aktuellt

Årsmöte hålls tisdag den 20/2-24 kl 18:00 på Västerås Stadshotell. OSA till sfamvastmanland@gmail.com. Sista OSA-dag för lättare förtäring har tyvärr passerat. Glömmer du att anmäla dig är du välkommen ändå utan föranmälan.
Vi ses där!

Under 2024 fortsätter SFAM Västmanland arbetet med pris för väl genomförda ST-arbeten under ST. Kliniska handledare hjälper till att välja ut och uppmärksamma. Priserna delas ut i samband med de årliga presentationerna av ST-arbeten som sker i december varje år i samband med våra ST-seminarium.
SFAM stiftade även under 2023 “Årets handledarpris i allmänmedicin”, med prisutdelning och utmärkelse som sker i samband med allmänläkardagen under höstterminerna.

Styrelse

Styrelse 2023

Jenny Krifors, ordförande

Niroda Ali, vice ordförande

Kjell Jansson, kassör

Ida Bachtiar, sekreterare

Anna Papinski, ledamot

Rahul Saha, ledamot

Magnus Ekstrand, ledamot

Haval Ghorghi, ledamot

Vilka är vi?

Styrelse vald vid årsmöte 2023-02-20, från vänster: Magnus Ekstrand, ledamot. Ida Bachtiar, sekreterare. Niroda Ali, vice ordförande. Jenny Krifors, ordförande. Anna Papinski, ledamot. Saknas på bilden gör Kjell Jansson, kassör.

Valberedning

Sara Hård af Segerstad